Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


donderdag 9 december 2010

Wee

Even een korte update want ik moet verder met het huishouden. Het is tenslotte gewoon donderdagochtend.
Al eerder heb ik het gehad over de specifieke woorden en uitdrukkingen maar we hebben er nog eentje: wee
Voor alles plakken de kiwi's wee.
  • Dus ze vragen aan mij; how's your wee-one (je kleintje).
  • Tegen T spreken de patienten over een wee-bit pain in the tummy
  • etc
Heel grappig.
Sinds vanmorgen is het internet weer op stoom. Ik kan dus weer wat gigabytes verstoken. Dit huzarenstukje van Mees van afgelopen weekend mogen we jullie niet onthouden Piano

ps; ik zag ook dit in de Bijblijver van november (de Lunetten)

2 opmerkingen:

  1. He, blackies. Ik volg al ff jullie blog, echter totnogtoe zonder reactie van mijn kant. Ziet er top uit!! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mees, dat klinkt goed man op de piano van je. Dat biedt perspectief voor de toekomst, ik zie mij nu al samen met jou de blues spelen. Jij op de piano en ik op mijn gitaar, helemaal leuk.

    groetjes Cor

    BeantwoordenVerwijderen