Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


woensdag 15 juni 2011

Kakapo

Zoals jullie weten ben ik regelmatig op Otautau School te vinden. 's Morgens gaan de kids zelf. 's Middags haal ik ze 9 van de 10 keer samen met Mees op. Met name Ramon vindt dat fijn (en ik zelf ook). Het is een minuut of 10 wandelen met de 'pram'.
Ik heb de verbouwing van een aantal klassen de laatste maanden gestaag zien vorderen. Zowel Sam als Ramon behoren tot de gelukkigen met een nieuwe, verbouwde klas. Het ziet er leuk en fris uit.
Drie keer raden wie het lintje mocht doorknippen? Hij heeft er later zelfs een certificate voor gekregen. En zoals het hoort hef je dan ook het champagneglas.

DKS is net de koningin
Als je wat tijd over hebt (zoals ik) en eerder dan strikt noodzakelijk op school komt aangewaaid val je soms met je neus in de boter. Zoals vanmiddag bijvoorbeeld. Meezingen geblazen!



Sam's juf (Jill) houdt overigens een eigen weblog bij. Daar kun je wat foto's van de verbouwing vinden (klik hier).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten