Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


zaterdag 11 juni 2011

En er zijn er twee ....



Vandaag verjaart mijn geliefde T. Hoeveel lentes ze is geworden blijft geheim. We gaan er een leuke dag van maken.
Aan de andere kant van aardbol verjaart op deze dag ook onze grote vriend Stellingwerf. Voor de meeste bekend als 'Borrel' en onze trouwste blogger.

Fris en fruitig. Hiep, hiep hoera!
Hem gun ik ook een geweldige dag. Een dikke, verre kus van ons.

2 opmerkingen:

  1. ......Maar wij weten het wel.......gna gna ...
    Gefeliciteerd Tanja met je 24ste verjaardag. Een hele fijne dag met veel taart en cadeaus.

    En jij natuurlijk ook Borrel "the blog viewer", een hele fijne dag met veel bier.

    Jongens Proost!
    Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel mij bijzonder vereerd om op jouw website met zo'n prachtige foto uit het stenen tijdperk te mogen staan, waarvoor dank mijn ware vriend, alsmede voor de felicitaties! Natuurlijk komen de felicitaties vanuit het Verre Westen nu ook jullie kant uit! Tanja: Ook jij van heler harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat jij een heel leuk en feestelijk weekeind hebt met de rest van het gezin en wees trots op je kids, je vent, je werk, je reizen, etc. (maar dat ben je wel). Volgend jaar hoop ik het weer in levende lijve met jullie te vieren, dit jaartje even zonder jullie, maar gelukkig hebben we het net nog..... Heel veel pret allemaal en tot blogs!!
    Liefs van Borrel en zijn vrouwtje!


    By the way: Ook Erik van de dierentuin dank voor de felicitaties en het voorproefje van mijn verjaardag wordt vandaag op Beeckesteijn gevierd!

    BeantwoordenVerwijderen