Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


dinsdag 11 januari 2011

Rock's Retreat

De laatste paar dagen zijn we verstoken geweest van krant/nieuws en internet. Vakantie dus. Ik had begin december al een crib aan het strand in Riverton geregeld voor afgelopen weekend. En wat hebben we genoten! Op nog geen 50 meter van ons huisje was de strandopgang naar Hendersons Bay.

Onze surfdudes
Wat doe je zoal op/aan het strand?
  • luieren
  • naar de zee kijken
  • naar de zee luisteren
  • surfen (actiefilmpje)
  • barbequen
  • wandelen
Kijk zelf maar:

Foto's afgelopen weekend Riverton

2 opmerkingen:

  1. hoi sam hoe is het met je.Gaat het goed met je.Ik lees dat het goed gaat.Leuke foto's en filmpjes. Ik mis je heel heel erg.
    Groetjes Youri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het berichtje.
    Hoe was je kerstvakantie?
    Ik mis jou ook heel erg.
    Ik heb tennistraining op maandag dinsdag en woensdag.
    En met mij gaat het ook goed.
    Ik kan al best goed Engels.
    Op mijn verjaardag kom ik 's ochtends thuis.

    groetjes Sam

    BeantwoordenVerwijderen