Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


vrijdag 21 januari 2011

Pap, ik wil dat je een boerderij koopt

Ik vind dat onze kinderen teveel binnen zijn en te vaak naar een (dvd)-schermpje staren. Ze zijn ook niet echt ondernemend. Dus zo nu en dan 'schop' ik ze eruit. Zeker als het prachtig weer is. Dat wordt me niet altijd in dank afgenomen. Tja. Gisteren moest ik wel enorm grijnzen om de opmerking van Ramon; Pap, ik wil dat je een boerderij koopt. Hij had net de hele middag heerlijk met z'n broer en zus op de boerderij van de fam. Burnett rondgebanjerd (met 15 andere kinderen) en dingen gedaan die ze nog nooit in Heemskerk hebben gedaan. Hij voegde er ook aan toe dat als we dan een boerderij hebben ze zeker veel vaker buiten gaan spelen. We hebben dus wat te doen ;-)

Afgelopen week was rustig en kalm. Sam heeft een 3-daags tennistoernooi achter de rug. Hij vond het geweldig. Ik heb met de andere kids wat rond het huis gehangen. Het was ook niet zulk heel bijzonder weer. Behalve vandaag en gisteren. Toen zijn ze dus op de boerderij beland en vandaag een middagje aan het strand in Riverton. Heerlijk!
Morgen gaan we er op uit. Net als volgende week (T is een weekje vrij).

Foto's week 21 januari

Geen opmerkingen:

Een reactie posten