Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


zondag 18 september 2011

Opnieuw afwezig

Vorige week blogde ik al dat ik de Heemskerkse kermis eigenlijk nooit mis loop. Nu dus wel. Vandaag is de DtD loop. De vorige 7? edities was ik er bij. Ik liep telkens rond de 1:24:nog wat.
Ook de DtD 2011 ga ik nu dus missen. Maar wat ik vooral ga missen is het naborrelen. De 3e helft (in het Zaanse hotel) is altijd erg geslaagd.

Vandaag hebben T en ik al de nodige km's afgelegd. Op Bayswater Rd draven we tussen de koeien, schapen en zien in de verte de besneeuwde bergtoppen. Ook niet verkeerd.

Als de collega's van WoningNet en m'n holmaatjes straks aan de bak moeten draai ik me nog een keertje om. Mannen (en een enkele vrouw), succes!!

1 opmerking:

  1. Kan mij voorstellen dat je dit mist Paul! Het is inderdaad altijd een fenomenaal gebeuren waarbij het zeker na afloop erg geslaagd is! De mannen zullen het vandaag zwaar krijgen, het is behoorlijk kloteweer (ik kan niet anders schrijven) en respect voor hen! Troost, volgend jaar ben je weer van de partij, gelet op je gemiddelde looptijd kun je nog jaren mee! Borrel

    BeantwoordenVerwijderen