Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


maandag 5 september 2011

Messi play

Tatatatatara.
Opnieuw krijg ik er een certificaat bij. Na mijn referee-course heb ik nu ook Playcentre Course 1 met succes afgerond. Ik weet nu hoe je fingerpaint en playdough maakt en ken de beginselen van Te Whāriki. Altijd handig. Voor Mees neem ik tegenwoordig steeds schone kleren mee. Hij smeert wat af met de verf, klei en het water (recognising learning and extending learning).


Ik hoor het jullie vragen... Hoe gaat het met Wollie?
Met Wollie gaat het uitstekend. Ze krijgt 4x per dag een flesje, groeit behoorlijk en staat een stuk steviger op haar poten. Tjongejonge wat kan zo'n beest voor je voeten lopen.
Wollie wordt met name door Marit, maar zeker ook door Mees en de andere jongens behoorlijk geknuffeld. Hoe vind je deze?

Wollie geniet van de aandacht en het voorjaarszonnetje
Ik heb nog wat foto's van afgelopen week op een rijtje gezet. Ze staan hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten