Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


dinsdag 13 september 2011

Invoice

Vandaag viel onderstaande rekening in de bus. Ik zou haast zeggen; uiteraard weten ze ons aan de andere kant van de wereld wel te vinden als er geld te halen valt.
Maar ik moet ze meegeven. Moeite is er wel voor gedaan (uit Houten, naar Neuseeland, gefrankeerd en France).

2 opmerkingen:

  1. Hoi Paul, hoe is het met jullie in Nieuw Zeeland? Ik hoorde dat jullie dit najaar weer naar huis komen? Ik dacht dat ik je 3 kermissen moest missen! Heb net de eerste overleefd, niks aan dit jaar. Nee hoor was erg gezellig maar leuker als je er volgend jaar weer bij bent. Ik vond deze site via een andere blog Annet en Matthijs op reis. Nog veel plezier daar en wie weet tot kermis 2012 (en nog bedankt voor de leuke foto!) Groetjes Henriette Pettinga(v.d.Wijst)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu kunnen wij natuurlijk als ware vrienden zijnde laten zien dat het helemaal niet zo omslachtig hoeft te gaan, het kan natuurlijk ook veel sneller. Daar ik toch enige clementie, om maar niet te spreken over enig appreciatie, bespeur in jouw tekst, naast het feit dat er immers geld genoeg voorhanden blijkt te zijn, zou ik voor willen stellen om van onze kant uit ook eens enige rekeningen toe te sturen. Dan zul je zien dat dit vanuit Nederland ook zonder omwegen mogelijk is. Ben dan wel benieuwd of het betalingsverkeer vanuit NZ ook zo snel gaat. Groet van Borrel!

    BeantwoordenVerwijderen