Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


zondag 7 augustus 2011

Death at a funeral

Jaja, ik weet het. Ik loop behoorlijk achter met bloggen. Ik kreeg al commentaar. Ik heb samen met T vrijwel iedere avond een filmpje gekeken en had van de week overdag geen tijd (druk, druk, druk) maar ga er nu weer met frisse moed tegenaan.
Voor ik het vergeet; Death at a funeral is een geweldige film. Kijken!


De eerste week van term 3 is omgevlogen. Ramon stond afgelopen maandag al om 8:00u gereed om naar school te gaan. Hij kon niet wachten. Ook Sam en Marit hadden meteen hun draai al weer gevonden. Super he?
Mees was wat minder gezellig afgelopen week. Hij was erg jankerig, hangerig en moe. Hij leek mij ook wel een beetje zat te zijn. Kan ik me iets bij voorstellen :-) Sinds vandaag gaat het trouwens een stuk beter. Als het opnieuw de kop opsteekt moet ik misschien toch maar 'ns naar de dokter.

Ik haal de kids iedere dag van school. Omdat Mees gek ik op wandelen in de kinderwagen (en dan tenminste z'n kop houdt) ga ik vaak al om een uur of 2 van huis. Ik pik dan vaak het laatste half uurtje in een van de klassen mee. Het schept een leuke band met de overige kinderen en leraren. Ik zal het nog gaan missen. Met alle tassen en rotzooi gaan we zo rond een uur of 3 op huis aan. Ik voel me dan net een pakezel. Soms gaat er een vriendje mee. Vrijwel direct na thuiskomst wordt de trampoline uitgetest. Dat ding heeft echt z'n geld opgebracht. Ik heb 't laatst gefilmd:



Gisteren was de laatste drukke sportdag. Het Netball van Marit zit erop. Jammer. Ze vond het erg leuk. In Heemkerk maar 'ns kijken wanneer er wordt gekorfbald. Ze heeft een prachtig certificaat om mee naar huis te nemen. Sam mag nog wel een paar keer voetballen. Leuk.

Vanmiddag hebben we nog maar 'ns een keer een track gelopen. Dit keer in de buurt van Bluff. Wel een aardig stukkie rijden maar dan bevind je je ook wel echt aan het einde van de wereld. Het was meer dan de moeite waard.

Klik hier voor wat foto's van afgelopen week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten