Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


vrijdag 12 augustus 2011

Behags (2)

We hebben van de week opnieuw oudergesprekken gehad. We hoeven ons geen zorgen te maken. Nu de taalachterstand is weggewerkt komen onze kindertjes gewoon mee met de rest van de meute. En hier en daar zijn ze zelfs al wat bovengemiddeld. Dat hebben ze natuurlijk van hun vader. Wel zo fijn.


Apetrots zijn we

Ik heb een redelijk rustige week achter de rug. Alhoewel. Nu ik geen auto meer heb moet ik alles wel lopen. Gelukkig vindt Mees dat geweldig en ik moet dan ook binnenkort nieuwe zolen, vrees ik. Over het weer klagen we al helemaal niet.
Met mijn harem van Playcentre heb ik dinsdagavond een ouderwetse quizzznight achter de rug. Daar zijn ze hier helemaal gek op. Met behulp van wat Coronaatjes ging het best goed. Ik heb met mijn teamgenoot dan ook de prijs voor origineelste antwoorden gewonnen.

Het sporten op school gaat hier gewoon door. Ieder dorp heeft (uiteraard) een eigen golfbaan waar de kinderen gebruik van mogen maken. Sam is vanaf vandaag dan ook op vrijdagmiddag (lunchbox mee) op de baan te vinden. Jong geleerd - oud gedaan. Helemaal geweldig toch?


Effe lekker parren en putten

Meer indrukken van afgelopen week staan hier

1 opmerking:

  1. Naast het feit dat de kinderen het bovengemiddelde hebben van hun vader hebben ze wellicht ook de bescheidenheid van hun vader:)

    Maar het is inderdaad fantastisch dat ze zo goed scoren op school, en wat het Engels betreft hebben ze ook weer direct een voorsprong op een ieder wanneer ze hier naar school gaan!

    Ik ben trouwens wel benieuwd naar je harem van het Playcentre, of zijn dat die goed gemutste vrouwen die ik op de foto's tegenkom, dan zit je inderdaad prima op je plaats daar maat!

    Groet en liefs van Borrel en het Glas.

    BeantwoordenVerwijderen