Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


vrijdag 1 april 2011

Nicolette arrived!

Vanmiddag om 17:50u geland in Invercargill.


T d'r collega, maatje, partner en vriendin Nicolette. Ze had geen flauw idee. Ik heb 't samen met Nicolette heel goed verborgen gehouden.
Toen we effe voor 7 het erf kwamen oprijden had je T d'r gezicht moeten zien. Schreeuwen, gillen en janken zoals vrouwen kunnen. Ik niet. Ik ben een vent. Ik ben foto's gaan schieten. Die staan hier.
By the way; als er vandaag of morgen een vriendje van mij op de stoep staat zou ik het niet heel erg vinden :-)

2 opmerkingen:

  1. What a Big Surprise! Leuk van je,Paul om dat zo voor Tanja te bekokstoven!
    Tanja, je geloofde je eigen ogen natuurlijk niet?
    Echt lachen!!
    Nou meid,julie hebben natuurlijk heel veel bij te beppen. Hoelang blijft ze? Heel veel plezier samen
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super verrassing! Tanja, geniet ervan!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen