Welkom!

Op 26 oktober 2010 hebben we Nederland verlaten. Via Frankfurt, Singapore, Sydney, Christchurch en Invercargill zijn we begin november in Otautau aangekomen. T zal een jaar aan de slag gaan als huisarts in het Medical Centre. Flip zal het huishouden bestieren. Een hele onderneming!

Ondertussen zit het jaar er (alweer) op. Op 25 oktober 2011 zijn we weer (veilig) op Nederlandse bodem aangekomen.
Holymoly, wat hebben we een geweldig jaar gehad!


woensdag 6 april 2011

Bliksembezoek

Ik kon mijn ogen werkelijk niet geloven. Ik zag een bekend gezicht dat niet in mijn huidige omgeving paste. Heel bizar. Het duurde even voor ik van de schrik bekomen was. Maar toen was het erg leuk.
Nicolette op bezoek. Met een koffer vol cadeautjes en een videoband van de praktijk. Ze wilde even zien waar ik nu eigenlijk uithing. En dat heeft ze gezien.
Op zaterdag  is ze meegegaan naar Invercargill naar het sporten van de kinderen. Ook hebben we onze gebruikelijke winkels en restaurant (de Cabbage Tree) bezocht.
Zondag zijn we voor een paar dagen vertrokken richting Queenstown. Heeft Paul allemaal vantevoren geregeld. We bewoonden een prachtig appartement met uitzicht over het meer. Geweldig. Aldaar hebben we heerlijk gegeten, gedronken, geshopped en bijgepraat. We hebben zelfs een bloedstollende trip gemaakt met een jetboat! (over teambuilding gesproken).

Met 80 km/h over de Shotover River. Dapper!

Op de weg terug naar Otautau hebben we Winton aangedaan en Nicolette heeft mijn collega's ontmoet en mijn spreekkamer kunnen bewonderen. Heel onwerkelijk. Ook op het werk bleek iedereen overigens op de hoogte...
Vanmorgen hebben we de school van de kinderen bezocht. We zijn alle klassen even in geweest, dat kan hier allemaal. Vervolgens heb ik haar weer afgeleverd op het vliegveld. Nederland is weer even heel dichtbij gekomen.
Ze zal nog 2 dagen doorbrengen in Hongkong en vervolgens retour Amsterdam. Maandag zit ze gewoon weer achter haar bureautje in Beverwijk.
Het was een bezoek om nooit te vergeten; Nicolette bedankt. Wie volgt?

Hierbij wat beeldmateriaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten